Facebook - jak utworzyć wydarzenie?

Bartłomiej Kionka
18.10.2011 14:54
Ten krótki poradnik wyjaśnia jak krok po kroku utworzyć wydarzenie na portalu społecznościowym Facebook.

Jedną z wielu funkcji

1. Logujemy się na swoim koncie.

2. Na górze strony, na niebieskiej belce klikamy na nasz profil.

3. Po lewej stronie klikamy na zakładkę Wydarzenia.
fb

4. Klikamy na przycisk Utwórz wydarzenie.
fb

5. Otworzy nam się okienko tworzenia wydarzenia.
FB

W polu Kiedy? wpisujemy datę naszego wydarzenia. Możemy również dodać czas zakończenia.
Co planujesz? - tutaj informujemy o celu wydarzenia.
Gdzie? - umożliwia nam poinformowanie znajomych o miejscu. Możemy tu również dodać adres.
Więcej informacji? - pozwala na jeszcze szerszy opis przedsięwzięcia.
Kto jest zaproszony? - w tym miejscu wybieramy znajomych, których chcemy zaprosić.
Dodatkowo możemy zdecydować, czy nasze wydarzenie ma być widoczne dla wszystkich oraz czy na stronie znajdzie się lista gości.

6. Po zakończonej edycji klikamy na Utwórz wydarzenie.

Od tej chwili nasze wydarzenie w pełni funkcjonuje.

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX